ترفند ها و آموزش های بازی kill box - عضو شرکت مگنت گیم

توضیح باگ ها و ترفند های بازی جذاب the kill box - جعبه مرگ | تنها سایت اینترنتی که توش انواع تفنگ ها و درون ها و اسکین های بازی جعبه مرگ پیدا میشه

ترفند ها و آموزش های بازی kill box - عضو شرکت مگنت گیم

توضیح باگ ها و ترفند های بازی جذاب the kill box - جعبه مرگ | تنها سایت اینترنتی که توش انواع تفنگ ها و درون ها و اسکین های بازی جعبه مرگ پیدا میشه

ترفند ها و آموزش های بازی kill box - عضو شرکت مگنت گیم

با این بازی خاطرات کانتر استرایک برای دوستاران بازی ها زنده میشه
تنها سایت اینترنتی که عکس تفنگ ها و اسکین ها و درون ها رو میتون توش پیدا کنی همینجاست . بهتر از اون پر از جایزه ها و جشنواره های بزرگ
عضوی از شرکت بازی ساز مگنت گیم

آخرین نظرات
نویسندگان

نظرسنجی

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۱۴ ب.ظ

کدام تفنگ را بیشتر دوست میدارید ؟

1 گوست

2 کبرا

3 فایر دمون

4 آپوکالیپس

5 هاوک

6 فلش بنگ

 

پست تنوعی . . .

نظرات  (۴۵)

سلام خسته نباشید میگم به تمام دست اندر کاران بازی جعبه مرگ من میخواستم اکانتم رو پاک کنم و از اول بازی رو شروع کنم ولی ظاهرا همچین گزینه ای به عنوان جدا کردن اتصال اکانت از جیمیل نداره اگر همچین چیزی امکانش وجود داره لطفا رهنمایی کنید ممنون

سلام من مبلغی به مگنت پرداخت کردم ولی هیچی به من نداده چطوری پیگیریش کنم

۰۷ بهمن ۰۰ ، ۱۳:۲۴ آرشا شیخ قاسمی

سلام من تو بازی کد تقلب زدم و اکانتم بن هست اگه میشه میتوانید اکانتم را از بن در آورید  الان از آخر تابستان تا الان بن بودم لطفا اکانتم از بن در بیارید  آیدی اکانتم kjajhzbshebd  ترو خدا اکانتم را از بن یا مسدودیت  در بیارید ممنون میشوم با تشکر از مگنت گیم

پاسخ:
با سلام ،
اکانت شما به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین مسدودسازی شده است و در این شرایط اکانت مسدود شده رفع مسدودسازی نمی شود . .
با تشکر ، مگنت گیم
۰۷ بهمن ۰۰ ، ۱۳:۱۶ آرشا شیخ قاسمی

گوست عالیه ببخشید من تو کیلباکس اکانتم بن شده است اگر میشود اکانتم را از بن در بیارید  اگر نمیشود لطفا بگوئید تا کی بن هستم 

سلام خب دقیقا کجای مطلب من نادرسته؟

 

پاسخ:
سلام ،
گان هیچ تاثیری در افزایش HP ندارد . . و شما از کلمه دمیج به جای HP در مطلب خود اسفاده کرده اید

کلتی که دمیج شما رو در بازی بالا میبره(5 دمیج اضافه میکنه) 
کلت USP-PINK LADY رو نمیتونید به صورت داعمی داشته باشید ، بطور کلی این کلت در هیچ جا از بازی به صورت داعمی وجود نداره و شما میتونید از قسمت شاپ یا با زدن توپ در گردونه های مختلف این کلت رو دریافت کنید!!!

پاسخ:
با سلام دوست عزیز ،
با تشکر از مشارکت شما اما قابل به ذکر است که این مطلب صحت ندارد و ما فقط مطالب صحیح و دارای ثبات را در وبلاگ قرار می دهیم .
ممنون . .

نکات و مطالب تکمیلی بعد ورود به بازی : (حتما مطالب اولیه را مطالعه بکنید)
1- بعد اینکه شما وارد بازی میشوید در قسمت های مختلف صفحه گوشیتون گزینه هایی از جمله :
EVENTS . SPHERE . RANKING رو در سمت چپ مشاهده میکنید ، قسمت EVENTS بطور روزانه جوایزی رو برای شما در نظر گرفته است که در روز اول بازی کردنتون مقدار 5 جم به شما هدیه میدهد و رفته رفته جوایز بهتری با هر روز وارد بازی شدن کسب خواهید کرد ؛ قسمت SPHERE شامل گردونه ای میباشد که شامل گردونه های مختلفی است . مثلا گردونه گان اسید کبرا و نایف کیبورد با گردونه ی شاتگان و کلتش فرق زیادی دارد و توپ هر گردونه متفاوت است .شما با خرج مقداری جم ( بستگی به نیاز شما دارد برای مثال اگر برای یه گان فکر میکنید 50 توپ لازم باشد باید 500 جم خرج کنید)! در نتیجه هر توپ 10 جم لازم دارد.(البته توپ هایی که با 10 جم میشه خرید گردونه ی هفتگی هستند و بقیه گردونه ها داعمی اند و توپشان 25 جم است)!!
و قسمت RANKING مختص افرادی است که در قسمت  BATTLEFIELD در هر ماموریت و بتل رتبه 1 تا 100 را کسب کرده اند (بر اساس تعداد کیل ها) 

سلام بله تمام مطالب رو خودم بر حسب تجربه ای که تا این مدت کسب کردم نوشتم .

ممنون

خب من مطلب اولیه ای ارسال کردم و شما هم بررسی کنید ( روزانه مطالبی در سایت قرار خواهم داد و مطالب سایت را هر روز در صورت صلاحدیدتان بروز میکنم) اگه از فعالیت بنده راضی بودید شما هم به قولتون عمل کنین بشخصه خودم روزانه حدود 10 الی 15 بار از سایت بازدید میکنم و اگر کاربران هم سوالی داشته باشند قادر هستم جواب بدم (: تشکر

پاسخ:
سلام دوست عزیز ،
بسیار ممنون از مشارکت شما در ارسال مطالب و کمک برای پیشرفت وبلاگ و ممنون از بازدید های شما اما شما اگر هرروز فقط یکبار هم به سایت ما مراجعه نمایید آمار سایت 1 واحد بیشتر می شود و اگر 10 بار هم در یک روز به سایت ما سر بزنید بازهم 1 واحد به تعداد بازدیدکنندگان سایت اضافه خواهد شد . پس خواهشمند است روزی یکبار و یا چندبار اما با سیستم ها و آی پی های مختلف به وبلاگ سر بزنید . و مطلب دوم هم کاربران قدیمی سایت با ارسال چندین مطلب ( نه تنها 1 مطلب ) و شرکت در جشنواره ها توانسته اند از سوی ما جوایزی را دریافت کنند .
با تشکر ، تیم گسترش مگنت گیم .

اموزش ها و مطالب اولیه هنگام ورود به بازی :
1- ابتدا باید برنامه بازی های گوگل پلی را نصب کرده و وارد بازی شد و بازی کیل باکس را از بازار یا ... دانلود کنید( در صورتنداشتن برنامه بازی های گوگل پلی بزی کیل باکس اجرا نخواهد شد)
2-اگر برنامه بازی های گوگل پلی را نصب کردید وارد بازی شوید ، بعد با نوشته ای رو به رو خواهید شد و علامت گوگل کنارش نشان داده خواهد شد( با زدن روی آن گزینه اگر ایمیلی در بازی های گوگل پلی ندارید یک ایمیل بسازید و وارد بازی شوید و درصورت داشتن ایمیل ، ایمیلی که میخواهید داده های بازی روی آن ذخیره بشود را انتخاب کرده و وارد شوید)
3-بعد این مراحل باید شما اسم مد نظر خود را در بازی وارد کنید ( اگر شما اسم خود را انتخاب کردید ولی بازی آن را قبول نکرد بدانید که شبیه اسمی که شما انتخاب کرده اید در بازی هم هست در نتیجه اسم دیگری وارد کنید ) اگر میخواهید اسمتان در بازی رنگی بشود برای مثال اسمتان قرمز رنگ نمایش داده شود از کد های زیر استفاده کنید :
صورتی💖[FF0099]
بنفش💜[CC00CC]
قرمز❤️[CC0000]
سبز💚[66FF33]
اگر کد هارا وارد کردید و اسمتان رنگی نشد حتما این کد ها از طرف تیم پشتیبانی برداشته شده است ولی بهتر است کد رنگ قرمز را امتحان کنید چون هنوز هم بعضی افراد میتوانند با این کد اسمشان را قرمز رنگ بکنند!!!


امید وارم مطالب اولیه مورد استفاده شما قرار بگیرد و مفید واقع شده باشد (:

پاسخ:
سلام و ممنون دوست عزیز ،
مطلب شما در سایت درج شد . منتظر همکاری های بعدی شما هستیم .
با تشکر .

با سلام ممنونم بابت پاسخگوییتون به سوالات بنده که موجب دلگرمی هست. من سایتتون رو ب دوستانم هم معرفی کردم و از امروز به بعد مطالبی در خصوص بازی خواهم گذاشت به امید اینکه روز به روز سایت پیشرفت کنه! 

پاسخ:
با سلام دوست عزیز ،
بسیار ممنونم از لطف و محبت شما . .
فقط توجه داشته باشید که این مطالب نباید کپی شده از یک سایت یا منبع دیگری باشد و مطلب ارسال شده دقیقا مانند همین مطلب در هیچ مکان دیگری از فضای مجازی قابل مشاهده نباشد .
با تشکر .

سلام امتحان کردم هکر همه چیزو تغییر داده بود و گوشیم بخاطر اون ۲ بار ریست شد ممنون میشم رسیدگی کنید

پاسخ:
با سلام ،
با عرض پوزش ما هیچ مسئولیتی در قبال اکانت از دست رفته شما نداریم و امکان بازیابی اکانت شما هم با شرایط فعلی نیست .
با تشکر پشتیبانی مگنت گیم .

سلام خیلی ممنون بابت پاسخگوییتون در رابطه با سوال قبلیم ، امکان اینکه گان هدیه بدید یا حتی مقداری جم هدیه بدید وجود داره؟ بنده بسیار به گان فایر دمون زرد که تو لاتاری ها هم میاد علاقه دارم و هیچوقت شانس نداشتم بگیرمش و تا الان برای گرفتنش از لاتاری ۲ کا جم خرج کردم ، آیا اگر روزانه فعالیت داشته باشم و سایت رو به دوستانم معرفی کنم امکان هدیه دادن گان به من وجود داره؟ اگر هم نشد فیلم گیم پلی و ... بفرستم تا حداقل مقداری جم بدید؟

پاسخ:
سلام مجدد دوست عزیز ،
شرکت فعلا تصمیمی بر اهدای گان های رایگان به اکانت های بازی را ندارد اما در این زمینه می توانم شما را راهنمایی کنم :
1 - در هنگام زدن لاتاری لطفا ساعاتی از شبانه روز را در نظر گرفته و اقدام به چرخاندن لاتاری کنید که ساعات خلوتی در بازی باشد به طور مثال ساعات 1 بامداد ( نیمه شب ) تا 7 صبح شانس شما خیلی بیشتر از بقیه ساعات شبانه روز است و شک نکنید در این ساعات جوایز بهتری از سوی لاتاری به اکانت شما اضافه خواهد شد.
2 - همونطور که در مطالب قدیمی سایت دیدین و خودتون هم اشاره کردید بله معرفی سایت به دوستان و سر زدن به وبلاگ و همچنین مشارکت در ارسال مطالب موجب کمک به پیشرفت سایت در قبال دریافت الماس فعال  می باشد و شما می توانید با ارسال مطالب آموزشی در مورد بازی ، کامنت کردن انتقادات و پیشنهادات ، معرفی وبلاگ به آشنایان خود و همچنین بازدید از وبلاگ ما قطعا در پیشرفت اکانت شما هم به طور مستقیم و هم به طور غیر مستقیم کمک خواهد کرد .
( لازم به ذکر است که وبلاگ ویژگی آپلود فیلم ندارد پس از موارد و مطالب متنی استفاده و مارا یاری کنید ، سپاس )
با تشکر .

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام به مگنت گیم میخواستم این جیمیل رو واسه من بازیابی یا بن کنید کنید چون این اکانت رو هک کردند 

جیمیلso********n5@*****.com

رمز************* هست 

و اسمم تو بازی  Go******H هست ممنو میشم رسیدگی کنید و سریعتر جواب من را بدهید و لول بازی ۷۴ اخرش بود حالا فک کنم اگه لول ۷۵ شده باشه اگه کسی که اکانت منو هک کرده 

پاسخ:
سلام دوست عزیز ،
شما به راحتی می توانید با استفاده از جیمیل خود رمز عبور خود را بازیابی و تغییر دهید .
شما تلاش خود را برای تغییر رمز خود و بازیابی آن انجام دهید و اگر باز هم مشکلی داشتید با ما ارتباط برقرار کنید .
با تشکر .

سلام ، یه سوال خیلی مهم دارم و برام خیلی مهمه ک جواب بدید  بنده متاسفانه  جمیلی که اکانتم روی گوگل پلی  بود رو داده هاشو به اشتباه کلا حذف داعم کردم ولی میدونم ک تیم پشتیبانی مگنت گیم میتونه اون اکانت رو دوباره برگردونه روی جمیلم ولی تا الان ۵ بار ایمیل زدم بهشون ولی گفتن که نمیشه دوباره اکانت رو برگردونیم من ازتون خاهش میکنم که درصورت ممکن بود این کار اکانتم ایا میشه دوباره بازگردانی بشه یا نه؟ من روی اکانت ۴ سال زحمت کشیدم و الان هیچی به هیچی زحماتم اصن ارزشی نداشت 

پاسخ:
با سلام دوست عزیز ،
همانطور که همکاران ما قبلا به حضورتان رسانده اند ، این اکانت با این شرایط قابل بازیابی نیست و بیشتر این موضوع مربوط به شرکت جیمیل و گوگل می شود .
با تشکر .

میشه بهم جم بدی لطفا تروخدا 

پاسخ:
با سلام دوست عزیز ،
چنین ویژگی درون بازی فعال نیست .
اما شما می توانید از جوایز جدید هالووین و با انجام ایونت ها ( ماموریت های مختلف ) و جوایز رایگان اقدام به دریافت جم یا الماس کنید و بهره ببرید .
در صورت اصرار بیشتر لطفا ایمیل خود را به صورت خصوصی و سپس شماره تلفن خود را به صورت خصوصی برای وبلاگ ارسال نمایید تا ما با تطابق آن با اکانت مورد نظر شما جم های رایگان به شما اعطا گنیم .
با تشکر

سلام  در جواب ایمیل اومده که امکان بازیابی وجود نداره مگه نگفته بودم اگه توکن داشته باشید بازیابی میشه

پاسخ:
سلام
عکس توکن های خریداری شده را در پاسخ جیمیل ارسال شده بفرستید و توضیحات لازم را هم زیر عکس ها بدهید . ♥
مگنت گیم ♥

سلام  در جواب ایمیل اومده که امکان بازیابی وجود نداره مگه نگفته بودم اگه توکن داشته باشید بازیابی میشه

سلام وقتتون بخیر ببخشید اک بنده پاک شده چجوری باید برش گردونم لطفا کمکم کنید

من همین الان سرچ کردم در اپارات باگ کیل باکس اولین ویدئو مال بنده هست

پاسخ:
بله ، ویدیوتون بررسی شد و قابل بارگزاری نیست ، چون ویدیو ناقص می باشد و آموزشی توش نبود . فقط dead شدن شما تو ویدیو بود ♥
نیما

باگ کیل باکس  ی دقیقه هست ۲۰ ساعت پیش 

 

نام کاربری HAMED .proo

 

نام کانال  حامد پرو

پاسخ:
نیست عزیزم .♥
نیما

خب میتونم از باگ ها براتون فیلم بفرستم

پاسخ:
تا حد امکان از فیلم های دیگه ای استفاده کنید . ولی خب بله ، فرستادن باگ هم محدودیتی نداره . ♥
با تشکر نیما ♥

سلام مجدد پیرو پیام قبلی شما که نوشته بودید با توجه به فعالیت های اخیر شما هدایایی برای شما در نظر گرفته شده و در درجه دوم من از شما زمینه های مشارکت رو جویا شدم که متاستفانه پاسخی دریافت نکردم سپاس

پاسخ:
سلام
پاسخ دادم ، از طریق کانال آپارات ( در صورت ارسال عکس یا فیلم )
از طریق کامنت در وبلاگ ( جهت ارسال مطلب متنی ) ♥
نیما

سلام با توجه به فعالیت ۲ هفته یی بنده و بازید روزی ۴ ۵ بار هدیه ی برای من در نظر گرفته نشده؟؟ سپاس از شما 

پاسخ:
با سلام ، فعالانی در سایت داریم که جزء فعالانی هستند که در کری خوانی که و چالش ا شرکت میکنند و برای چالیش اسم رنگی / هک شده بازی خیلی دارن تلاش میکنن که در بین اونا با عرض پوزش آیدی شما خیلی دیده نمیشه ♥ همچنین مشارکتدر ارسال عکس و بخصوص ارسال مطالب بسیار بسیار تاثیر گذارتر و مهم تر از بازدید هستند ♥
نیما

من برای مشارکت با مگنت چه کارهایی لازم هست اگر  بخوام مشارکت کنم

پاسخ:
توی زمینه برنامه نویسی و ساخت بازی که مشارکت نداریم .
برای ارسال عکس و ویدیو و مطالب میتونید از طریق واتساپ یا آپارات اقدام کنید ♥

عضویت دارم در اپارات ولی کانال شما رو ندارم

پاسخ:
میتونید ویدیویی که میخواین تو سایت ما قرار بگیره رو توی کانال آپارات خودتون بارگزاری کنید و لینکش رو برای ما بفرستید . بعد تیم ما ویدیوی شمارو از آپارات برمیداره و بعدش اگه خواستید میتونید ویدیو رو از کانال آپارات خودتون حذف کنید .
اگه با روش اول نمیتونید ، کامنت بدید تا روش دوم هم براتون توضیح بدیم ♥
تیم توسعه مگنت گیم ♥

سلام ببخشید از کجا میشه فیلم و عکس در وبلاگ به اشتراگ گذاشت

پاسخ:
سلام
کانال آپارات دارین ؟

خیلی ممنون لطف میکنید

ببخشید من واقعا دارم عصبی میشم الان وارد بازی شدم اسم اکم به طرز عجیبی عوض شده بدونه اینکه جمی کم بشه و ی پیام اخطار اومده که در صورت تکرار اکانت ۱۰۰ روز بن میشه خدایی این چه وضیه

پاسخ:
سلام
پیگیری خواهیم کرد .
نیما سلطانی ♥

سلام باشه چشم من روزی چند بار به سایت سر میزنم hamed.wad ایدی جدید بازیم هستش ممنون از شما

 

پاسخ:
آرزوی موفقیت برای شما و اکانت جدیدتون ♥
سعی کنید کامنت های بیشتری در سایت قرار دهید و سایت را تبلیغ کنید تا مود شده ی بازی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .
تیم توسعه مگنت گیم ♥

سلام طبق پیام شما که نمیشه کاری کرد برای اکانت بنده حداقل راه هایی که میشه الماس جم کرد از طریق وبلاگ رو بهم بگید سپاس

 

پاسخ:
سلام
فعالیت شما در حد قابل قبول است ، مگنت گیم هدایایی برای شما در نظر گرفته که به زودی به دستتان خواهد رسید .
پست اسم رنگی / هک شده بازی رو در وبلاگ مطالعه کنید
تیم توسعه مگنت گیم ♥

سلام ببخشید از طرف مگنت پیام برام اومده که باید تا زمان پایان بن صبر کنید ولی بن من داعمی هست خب نتیجش چی هست

پاسخ:
سلام
طبق ایمیلی که براتون فرستادیم ، فعلا صبر داشته باشید . چون از نسبتا فعالان وبلاگید بن شما سریع تر تموم میشه .
با سپاس از صبر و شکیبایی شما ، مگنت گیم ♥

سپاس از شما .چشم من هر روز به سایت سر میزنم و منتظر پیام رفع اشکال از طرف شما هستم سپاس فراوان

پاسخ:
با سپاس فراوان ، ممنون ♥
حامد جان ، یدونه ایمیل برای ما کامنت کنید . ایمیل معتبر و ایمیل خودتون .

من با فردی دچار مشکل شدم و دوستان او فرد اقدام به بن کردن من در قالب باگ زدن کردن درحالی که مشکل برطرف شده بود ودیگر اختلافی در میام نبود 

اسم اکانت HAMED.pro و هیچ قسمت از بازی نمیتونم وارد بشم و از ۱۷ابان ۹۹ اکانت بن شده لطفا رسیدگی کنید من برای اکانت هزینه کردم و برایرمن با ارزش هست سپاس از شما

پاسخ:
سلام مجدد
به مشکل شما در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد و نگران موضوع نباشید . موضوع جدی نیست . حتما مورد بررسی قرار خواهیم داد . اما پس از بازگشایی بن اکانت ، از درگیر شدن با بقیه افراد و استفاده از الفاظ هجومی و ... و استفاده از باگ ها و کدهای تقلب بازی جدا خودداری فرمایید .
*مورد توجه است ، اگر فعالیت خودرا در سایت افزایش دهید و سایت را به دوستان معرفی کنید و هرروز به سایت سر بزنید هدایایی برایتان در نظر گرفته می شود . ♥
باتشکر فراوان ، تیم پشتیبانی مگنت گیم ♥

ببخشید از کجا به صورت عمومی پیام بزارم ؟؟از بخش ارتباط با ما؟؟؟؟

پاسخ:
سلام ،
موقع گذاشتن کامنت تیک گزینه ی ( اسرال نظر به صورت خصوصی ) را فعال نکنید . ( مثل همین کامنت و کامنت های قبلیتون )
تیم پشتیبانی مگنت گیم ♥

سلام اکانت من بن داعمی شده چیکار باید بکنم از بازی خرید هم کردم

پاسخ:
با سلام
اکانت بدون دلیل مسدود نمی شود . احتمالا از کد های تقلب استفاده کرده اید و مجبور به مسدود کردن اکانت شما شده ایم . برای تسریع رفع مشکل اکانت یک کامنت دیگر در سایت ما قرار بدهید و توضیحات کاملی را بدهید = نام اکانت مورد نظر - آیا الان در صورت مسدود شدن میتوانید وارد بخش های مختلف بازی شوید و به صورت آنلاین یا آفلاین بازی کنید ؟ اکانت شما با احتساب امروز به مدت چند روز مورد مسدودی قرار گرفته است ؟ این سه مطلب را در قالب یک کامنت برای سایت ما ارسال کنید تا به مشکل شما رسیدگی شود .  *توجه داشته باشید که کامنت ( نظر ) خودرا به صورت عمومی ( مانند دو کامنت قبلی ) ارسال کنید تا توانایی پاسخگویی به شما را داشته باشیم .
مگنت گیم ♥

سلام

میشه به

منم هدیه کبرا و تفنگ سگی بدید ممنون میشم اسمم تو بازی parsa 88

 

پاسخ:
با سلام .

 دوست عزیز شما می توانید بامراجعه به بخش شاپ تفنگ دلخواه خودرا خریداری نمایید و یا از بسته های VIP درون بازی استفاده نمایید.
با تشکر مگنت گیم

چه جوری میشه تفنگ گرفت من لولم ۶۴ هست ولی تفنگام ضعیفه من ساله ۱۳۹۸، ۲۰۰۰ خورده ای الماس داشتم اما از فروشگاه هیچ تفنگ لجندری رو نمی شد خرید،چی کار کنم که تفنگ لجندری بگیرم

پاسخ:
با سلام ، 
تنها راه خرید تفنگ فقط با استفاده از لاتاری ، شاپ ، و vip می باشد.
اگر در جمع آوری الماس مشکل دارید میتوانید بخش های vip را خریداری نمایید.
باتشکر مگنت گیم

گوست عالیه

گوست از همشون بهتره

گوست فقط

عالیع عالیه

کبرا هم خوبه البته

سلام من کینگ سزا هستم ببخشید من لول۱۰۰ هستم ولی تفنگم ضییف است میشه بهم الماس زیاد بدین ممنون رایگان باشه من تهنا تفنگی که می خوام اپو و گوست است

پاسخ:
دوست عزیز با سلام؛
همچین برنامه رو از سوی شرکت نداریم.
می تونید از هدیه هایی که براتون ارسال میشه استفاده کنید و از تفنگ های ۳ روزه یا چند روزه استفاده کنید.
باتشکر مگنت

 گوست عالی

 

من میخام اصله

 های خوب بگیرم

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی