ترفند ها و آموزش های بازی kill box - عضو شرکت مگنت گیم

توضیح باگ ها و ترفند های بازی جذاب the kill box - جعبه مرگ | تنها سایت اینترنتی که توش انواع تفنگ ها و درون ها و اسکین های بازی جعبه مرگ پیدا میشه

ترفند ها و آموزش های بازی kill box - عضو شرکت مگنت گیم

توضیح باگ ها و ترفند های بازی جذاب the kill box - جعبه مرگ | تنها سایت اینترنتی که توش انواع تفنگ ها و درون ها و اسکین های بازی جعبه مرگ پیدا میشه

ترفند ها و آموزش های بازی kill box - عضو شرکت مگنت گیم

با این بازی خاطرات کانتر استرایک برای دوستاران بازی ها زنده میشه
تنها سایت اینترنتی که عکس تفنگ ها و اسکین ها و درون ها رو میتون توش پیدا کنی همینجاست . بهتر از اون پر از جایزه ها و جشنواره های بزرگ
عضوی از شرکت بازی ساز مگنت گیم

آخرین نظرات
نویسندگان

باگ الماس و سکه

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۶ ب.ظ

باگ اول : نوعی باگ وجود دارد که می شود الماس های را در بخش جنگ الماسی و یا سکه ای دوبل کرد یعنی دو برابر کرد X2  به طور مثال شما وارد بخش 40 الماسی می شوید و وقتی پیروز شدید به جای 40 عدد الماس گرفتن بازی به شما 80 الماس می دهد .

الماس های زیاد با باگ جعبه مرگ


باگ دوم : و اما نوعی دیگر و متفاوت تر و همچنین خیلی بهتر از مورد باگ اول که در بالا ذکر شده هم وجود دارد . این نوع باگ ویژگی خواصی دارد مثلا : اگر شما وارد 40 الماسی شدید و نتوانستید در آنجا پیروز شوید بازی باز هم به شما الماس خواهد داد و شما دست خالی از جنگ بیرون نخواهید آمد و همیشه دست پر خواهید بود .


به دلایلی من نمی توانم توضیحات بیشتری در مورد ۲ باگ بالا و یا باگ های دیگر در اختیارتان بگذارم یکی از این ۶ یا ۷ دلایل این است که احترام بخصوصی به تیم مگنت گیم دارم.

۹۷/۰۳/۲۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
Nimooli_85

نظرات  (۴۶)

لطفا خاهش میکنم در هدیه برای همه200 و یک تفنگ به همه بدین لطفا

سلام چطورمیشه الماس در بازی دریافت کرد یعنی نخریم

پاسخ:
سلام ،
با ایونت ها و چالش های مختلف که بعضی اوقات در بازی قرار داده میشه و برای برخی از مناسبت ها به طور رایگان الماس به بازیکنان ارسال می شود .

چطور کد هدیه بگیریم و اون رو کجا وارد کنیم

سلام من چرا نمیتونم بیشتر از۲۳تا لاتاری بخرم با این که مقدار که خودش گفته جم دارم؟

 

سلام من یه چند روزی هست اکانتم رو یه اکانت گیر کرده یعنی اکانتمو نمیتونم عوض کنم من سه چهارتا اکانت داشتم توشون هم خیلی خرید کرده بودم هالا عوض نمیشه 

پاسخ:
سلام ،
لطفا اطلاعات بیشتری در مورد مشکلی که برایتان پیش آمده به ما ارسال کنید تا بتوانیم شمارا  بهتر راهنمایی کنیم.
با تشکر

سلام میشه لاتاری راحت تر بشه گرفت بعد میشه قیمت لاتاری کم باشه با تشکر

 

سلام میشه لاتاری راحت تر بشه گرفت بعد میشه قیمت لاتاری کم باشه با تشکر

 

بازی خوبس😐

سلام من چیکار کنم کسی به اکانتم میاد چطور اون تو اکانتم نیاد

پاسخ:
سلام دوست عزیز ،
شما می توانید با تغییر رمز ( password ) و انتخاب رمز مطمئن و امن اکانت به راحتی از شر مزاحمان خود خلاص شوید !
با تشکر .
۱۶ مهر ۰۰ ، ۱۳:۱۱ پوریا مشکانی

من در اکم خرید انجام دادم ولی نداد بخدا خیلی ناراحت شدم و از کارتمم پول کم شد باید وی ای پی ۱ باشم اما هنوز نه جم دادید نه وی ای پی ام را لتفا رسیدگی کنید اسم اکم pkingpهستش

پاسخ:
با سلام دوست عزیز ،
لطفا آیدی یا همان کد اکانت خود را که در بخش اطلاعات پروفایل می باشد را برای ما ارسال کنید تا رسیدگی شود . .
ممنون از شما

سلام من توی اکانت قبلیم  قبلیم چوب دراگون داشتم و لولم۶۹بود گوشی من خراب شد برای همین بردمش توی حالت کارخانه میشه برگر دوندش؟                 و یک سوال من توی این یکی اکانتم وقتی میدم تا کد هدیه بزنم عکس جعبه هایی که وقتی کد میزنی بهت جایزه میده نیستش دلیلش چیه اول خواهش بگید که میشه اکم برگردوندن یا نه (ممنون از شرکت منت گیم)

سلام من میخوام VIP بخرم میشه بگید چطوری بگیرم؟

چجوری وارد مسابقه الماسی بشیم

ببخشید چرا جواب منو نمیدید؟

پاسخ:
با سلام ،
حجم پیام های دریافتی بسیار زیاد زیاد است و از تاخیر های پیش آمده از شما کاربر محترم عذر می طلبیم .
پشتیبانی مگنت گیم .

سلام من به یک نفر کد هدیه دادم ولی خودم چیزی نگرفتم خودش گفت که 90لاتاری گرفته  

و بگید که اگه جایزه خودمپ بگیرم چقد جم دریافت میکنم؟

پاسخ:
با سلام ،
حتما جوایز به شما ارسال شده اما شما متوجه واریز آن نشده اید .
در صورت امکان در نظرات بعدی جیمیل خود را نیز برای امنیت وارد نمایید .
با تشکر تیم پشتیبانی مگنت گیم .

سلام  من کبرا اسیدی گرفتم ولی دوربینش کار نمیکنه میشه ی رهنمایی کنین کلا این تفنگ اینطوریه یا برای من خرابه  و اینکه لاتاری ماری گرفتم ولی برای اینکا کلت ماری بگیرم پنج هزار جم زدم نداد میشه ی راهنمایی کمکی چیزی کنین ممنون میشم

پاسخ:
سلام ،
تمامی بخش های لاتاری بازی به صورت شانسی می باشد و ما هیچ دخالتی در آن نداریم .
در صورت عدم دریافت جایزه خوب متوالی و پشت سرهم اقدام به خرید و چرخاندن دوباره لاتاری نفرمایید و با اندکی صبر چند ساعت دیگر دوباره سعی کنید .
با سپاس از شما کاربر فعال بازی .

سلام من به یک نفر کد هدیه دادم اما خودم چیزی دریافت نکردم بگید لطفا و بگید کجا باید دریافت کنم و چقدر جم کیگیرم

سلام چطوری باید بدانم کد دعوت من چیه تا به یکی بدم؟

پاسخ:
با سلام ،
در بخش تنظیمات و اطلاعات کاربری بدنبال این کد بگردید.
مشتکرم.

سلام من بیش از150تا لاتاری آبی زدم  بعد یوهو دستم رفت روی خنجر طلایی و 900تا از جم های من رفت حداعقل اون خنجر منو بردارین 900تا جم منم بدین اگر هم راضی نیستین یکی از کلاش طلایی منو بردارین 

 

پاسخ:
با سلام ،
در شرایط خاص و مشکلات فنی ما اکانت کاربران را ویرایش می کنیم و این مورد از موارد خاص نیست .
با تشکر مگنت گیم .

سلام یک سوال من تقریبابی از 120عدد لاتاری زدم ولی بهم گوست نمیدهد

واقعا من حقم نیست که حداعقل یک اسنایپ اژدهایی بگیرم ؟

پاسخ:
با سلام ،
قسمت لاتاری بسیار شانسی بوده و ما هیچ دخالتی در آن نداریم ، اما راهنمایی که می توانیم به شما گوش زد کنیم این است که در ساعات خلوت روز و شب لاتاری هارا فعال کنید .
با تشکر مگنت گیم .

سلام  میشه بگید که چرا من هر کد هدیه ای را به هرکس میدهم میگوید  چیزی به خودش تعلق نگرفت  و یک سوال اگر کسی کد هدیه من را بزند به من چیزی تعلگ گرفته میشود؟

پاسخ:
سلام
استفاده از کد دعوت محدودیت دارد و نمی توان به تعداد زیاد از آن استفاده کرد . اگر کسی کد دعوت شما را بزند به شما جم ( الماس ) تعلق خواهد گرفت .
با تشکر نیما

سلام 

کد هدیه چن بار باز میشه؟

پاسخ:
با سلام
از هر کد هدیه فقط یکبار می توان استفاده کرد .
باتشکر نیما .

چرا بازی نمیاره بعد بروزرسانی عید اصلا دیگه نمیاره من الان داخل این اکانتم به زور تازه تفنگ گرفتم اما هرکاری میکنم نمیاره لطفاً رسیدگی کنید 

پاسخ:
سلام . . .
لطفا مدل گوشی خود را کامنت کنید و مشخصات اکانت ( اسم و آیدی و جیمیل وصل شده و تعداد الماس ها و سکه های درون اکانت ) را به ما بگویید تا رسیدگی کنیم .
با سپاس تیم مگنت گیم

سلام چرا داخل بروز رسانی جدید بازی که امروز بود نمیاره الان من هرکاری میکنم بازی نمیاره لطفاً راهنمایی کنید

سلام چرا داخل بروز رسانی جدید بازی نمیاره الان من هرکاری میکنم بازی نمیاره لطفاً راهنمایی کنید

پاسخ:
با سلام ،
ممنون از اطلاع رسانی مشکل رفع شد .
اکانت شما را بررسی کردیم برای تحویل اکانت و اطلاعات بیشتر لطفا ایمیل خود را کامنت کنید.
و اینکه بله این سایت توسط سه تیم مجزای مگنت گیم تشکیل شده است .
با تشکر پشتیبانی مگنت گیم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام این مشخصات اکانت اول من است این کد بالایی هست  **********

و این کد پایینی ********

و این اکانت دوم من هست این کد بالایی ********

واین کد پایینی ********

هردو اکانت مال خودم هست و خریداری نشده و داخل اکانت ها با پول هم چیزی خریداری نکردم فقط با استفاده از الماس یک کلت و چاقو خریدم ممنون از پی گیری  . ببخشید یک سوال هم دارم شما خودتون جز تیم مگنت گیم هستید؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام این مشخصات اکانت اول من است این کد بالایی هست  **********

و این کد پایینی ********

و این اکانت دوم من هست این کد بالایی ********

واین کد پایینی ********

هردو اکانت مال خودم هست و خریداری نشده و داخل اکانت ها با پول هم چیزی خریداری نکردم فقط با استفاده از الماس یک کلت و چاقو خریدم ممنون از پی گیری  . ببخشید یک سوال هم دارم شما خودتون جز تیم مگنت گیم هستید؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام این مشخصات اکانت اول من است این کد بالایی هست  **********

و این کد پایینی ********

و این اکانت دوم من هست این کد بالایی ********

واین کد پایینی ********

هردو اکانت مال خودم هست و خریداری نشده و داخل اکانت ها با پول هم چیزی خریداری نکردم فقط با استفاده از الماس یک کلت و چاقو خریدم ممنون از پی گیری  . ببخشید یک سوال هم دارم شما خودتون جز تیم مگنت گیم هستید؟

پاسخ:
سلام .
لطفا جیمیل خودرا نیز برای ارتباط همکاران با شما را نیز وارد نمایید .
در مورد سوال بله این سایت از سه تیم مجزای شرکت مگنت گیم تشکیل شده است .

چرا در بروز رسانی جدید کاری کردید که دیگه از دو یا چند اکانت استفاده نکنیم من دوتا اکانت متوسط داشتم یک سال بود که بازی نکردم الان که اومدم در بروز رسانی جدید این اتفاق افتاده بود و مجبور شدم از صفر شروع کنم و از اون دو اکانت قبلی نتونم استفاده کنم مشخصات اون دو اکانت رو دارم اما خب دیگه داخل این بروز رسانی جدید به دردم نمی خوره 

چرا در بروز رسانی جدید کاری کردید که دیگه از دو یا چند اکانت استفاده نکنیم من دوتا اکانت متوسط داشتم یک سال بود که بازی نکردم الان که اومدم در بروز رسانی جدید این اتفاق افتاده بود و مجبور شدم از صفر شروع کنم و از اون دو اکانت قبلی نتونم استفاده کنم مشخصات اون دو اکانت رو دارم اما خب دیگه داخل این بروز رسانی جدید به دردم نمی خوره 

پاسخ:
سلام
تقلب و کلاهبرداری در حالت اول زیاد شده بود و مجبور به راه حلی بودیم .
مشخصات اکانت خود و جیمیل خود را در همین سایت کامنت کنید تا رسیدگی شود . اگر توکنی هم در بازی خریداری کرده بودید اطلاع دهید . سپاس
تیم پشتیبانی مگنت گیم

۲۵ بهمن ۹۹ ، ۱۴:۴۱ محمدطاها آزادی

باسلام چطوری میشه الماس اهدا کرد یعنی به یکی توی بازی الماس هدیه داد لطفا بگین

پاسخ:
سلام محمد طاهای عزیز !

این امکان در بازی فعال نمی باشد اما این بخش را به زودی به بازی اضافه خواهیم کرد .

با تشکر ، مگنت گیم .

شت . . .

من امروز ظهر بازی میکردم ولی الا وارد بازی میشم بعد یه نوشته ریز میاد فکر کنم بن شدم باید چیکار کنم تا بیام داخل بازی و اکانتمو دوباره درست کنم خواهش میکنم که کمکم کنید

پاسخ:
با سلام
اسم اکانت و نوشته  ای که واستون میاد رو برای ما کامنت کنید .

همچین پشتیبانی خفن و فعالی ندیده بودم ، خدایی یدونه این اصلا . / . / .

اکانت منو هک کردن و لولش 65 بود و تروخدا به همه اتماتیک الماس زیادی بدین من هیچ تفنگ ندارم

پاسخ:
با سلام دوست عزیز ، شما برای برگرداندن اکانت خود با دوروش زیر میتوانید مشکل خود را حل نمائید :
راه حل اول : مراجعه به دایرکت آدرس @nima_ce7 در اپلیکیشن اینستاگرام
راه حل دوم : مراجعه به پیوی شخصی آدرس @Nimooli_85 در اپلیکیشن تلگرام
با یکی از دو راه بالا مشکل  خودرا در میان بگذارید تا راهنمایی شوید و اکانت خود را به راحتی پس بگیرید.
باتشکر ، مگنت گیم

خیلی نامردیه من دوساله دارم بازی میکنم سه تا الماس دارم لولم پنجاه چرا اخ این نامردی میست خیلی الماس کم میدین واقعن که👿👿

من خودم اک داشتم تازه هکم کردن میگین جلوشونو گرفتیم من خودم دقیقه یکبار دارم جادوی بازی میکنم

 

پاسخ:
با سلام دوست عزیز،

1- اگر شما جز آن دسته افرادی می باشید که نمی توانید در جمع کردن الماس صبور باشید میتوانید از بخش های ویژه ( VIP ) استفاده نمایید.

2- من و همکارانم در صورت مشاهده تعداد دفعات زیاد هرگونه استفاده از  کد های تقلب ، اکانت مربوطه را مسدود می نماییم.خواهشمند است برای حفظ اکانت خود از کدهای تقلب بازی استفاده ننمایید.

با تشکر مگنت گیم

چطوری باگ الماس میشه زد لطفا توضیح کامل بدهید ممنون

پاسخ:
با سلام ، 
باگ الماس به کمک همکارانم به طور کامل حذف شد.
باتشکر مگنت گیم
داداچ من پلیر4سال کیل هم دارم میگم گیم گاردین واسه باگ ها هس پ چیمیگید
پاسخ:
با سلام
همکاران ما در صورت مشاهده هرگونه کد و یا نرم افزار تقلب در بازی را سریعا مسدود می کنند و اگر تعداد دفعات تقلب بیشتری از این حساب مشاهده گردید حساب به کلی حذف خواهد شد.
باتشکر مگنت گیم

ببخشید من هر کاری کردم نتونستم هکش را پیداکنم یا هکش کنم

پاسخ:
با سلام
دوست عزیز در حال حاضر با یاری همکارانمان هرگونه نسخه هک شده ی بازی را مسدود کرده ایم و اگر باز هم نسخه ای غیرقانونی مشاهده کنیم از انتشار آن جلوگیری خواهیم کرد.
با تشکر مگنت گیم
۰۲ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۳۹ محمد عرفان نظری

چطوری پول را به الماس تبدیل کنم?

پاسخ:
سلام
دوست عزیز همچنین ویژگی در بازی فعال نمی باشد.
با تشکر مگنت گیم

چی میشه حالا بگین

من لول 63 هستم قوی ترین تفنگم اون کلت قرمزه باگ الماس رو بگین تا موضوع حل شه

لطفا

پاسخ:
دوست عزیز با سلام
باگ الماس یا جم با کمک همکارانم رفع شده است.
با تشکر مگنت

آقا باگ الماس در بازی است

پاسخ:
باسلام
با یاری همکارانم این باگ را رفع کردیم.
باتشکر مگنت گیم

اقا چجوری میشه الماس دراورد؟ من تقریبا یه ساله دارم بازی میکنم اما هنو نمیدونم چجوری میشه الماس دراورد😐هر الماسی که گرفتم خوده بازی داده و جایزه بوده😐لطفا بگین

پاسخ:
حتما دستتون خورده دوست عزیز
۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۵۶ محمد خالدی مهر

لطفا باگ جم رو توضیح کامل بدید

پاسخ:
توضیح دادم که چرا نمیتونم دوست عزیز🌹
با سلام من اکثر باگ هارا بلدم ولی باگی هست که قیمت تفنگ را کاهش داد

میگم بگو چجوری تفنگ خوب بخریم بدون الماس

پاسخ:
با سلام خدمت بینندگان سایت
بدون الماس نمیشه تفنگ خرید فقط باید سالها الماس جمع کنید یا هم با پول الماس بخرید
هر سوالی داشتین در خدمتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی